Se flere på HITME.NO

X-mas tour i Västerås

2007-12-0904:16:18
Skrivet av Sandra Edlund

Då var jag hemma från detta X-mas tour gigget!! Just nu har jag krypt ner under täcket och verkligen njuter av att vara hemma och få somna in vilken sekund som helst!!

Det gick bra och jag tycker vi var otroligt söta i våra små tomteluvor :)

image497

                                                 Jag och Ella i våra tomtenissar-dräkter

Bjöd runt på lite pepparkakor och minglade runt bland folk och tog lite julekort! Sen var det ett riktigt aerobicpass men dans! Guuud, har inte rört min kropp på så länge pga alla krämpor så min stackars kropp fick sig verkligen en match! Därför det känns extra skönt att krypa ner nu.. helt matt i kroppen!
Sen var det jullåtar som sjöngs innan natten var slut!

Se så utslagen jag ser ut efter detta... lite skillnad på för och efter bilderna tycker jag. Men det bjuder jag på :)

image498

Känns skönt, har säkert förbrännt mer än dubbelt så mkt som jag vanligtvis gör en dag och druckit massor av vatten... nu kan jag sova med gott samvete ;)

Tog ett tag att komma hem, fruktansvärt halt ute. Vågade knappt röra gasen. Men hem kom jag tillslut!

image499


Så gonatt på Er alla!!!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback