Se flere på HITME.NO

Tisdag 11/12

2007-12-1204:05:50
Skrivet av Sandra Edlund

Att all text inte kommer med när man skickar videoklipp, dåååligt!

Det jag försökte skriva var att jag var påväg upp till Sthlm för att möta upp Frida då vi skulle på ett möte. Satt och lyssnade på radio och hörde denna vackra låt "Dancing in the dark" Tycker den är väldigt fin... :)

Mötet var i Warners Studios där vi mötte upp en producent vi varit i kontakt med tidigare angående ett projekt. Fick klarheter i hur vi skulle gå tillväg framöver och det ser jag fram emot!

På torsdag åker tösen Frida iväg på semester till Thailand med sin karl och är hemma om 1 månad igen! Skapligt avis man blir!!! Hoppas de får de bra, snart blir det min tur att åka dit hoppas jag :) Varit i detta kalla land alldeles för länge nu :P

Fick samtal idag angående bokning av The Swedish Bikini Team som de vill ha här i stan. Får hoppas vi kommer överens om ett datum, någongång i januari verkar vara första datum. Men de ville ha oss flera gånger och det är vi glada för :) Tumbs up for The Swedish Bikini Team!! :)

Jaaaa, då sitter jag här i min soffa och klockan är miss i nassa!! Pigg som en lärka!
Har kommit in i en period där jag verkligen inte kan sova om nätterna! Så himla jobbigt!!!!
Snälla John Blund, kom och hälsa på! Nääär du vill......


image501



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback