Se flere på HITME.NO

Pyssel syssel

2007-12-0505:30:25
Skrivet av Sandra Edlund

Idag... nä vänta nu... igår (!!!) var det "mor o dotter pysseldag"!

Träffade upp mamsen på växthuset där vi strosade runt och letade julblommor för julgruppsbuketter som vi skulle göra. Första gången jag var ute o shoppade växter på det sättet, inga grönare fingrar har jag vanligtvis men idag var de otroligt gröna! :)
Hittade lite fina julblommor och annat smått och gott för att åka hem och pyssla med. Riktigt kul och se hur fint man kan göra...

image487

Nu vill jag göra flera, fick massa idéer! ;)

Hade även ett annat mission hemma hos mamma, hon skulle nämligen lämna "blonds have more fun"-gruppen och gå över till att bli brunett! Inte riktigt frivilligt men ändå nödvändligt :)
Mkt nervositet var det men jag tycker det blev bra... lite för och efter bilder:

image488

                                                                        ..:: FÖRE ::..

image489

image490

                                                                     ..:: EFTER ::..


Nååå... hur känns det mamma??

___________________________________________


Efteråt var vi så hungriga att vi åkte till Restaurang Eleonora och åt lite med våra gubbar!
Så festligt som en vikinig kebab fick det bli för mig :)

Kom hem och julpysslade lite hemma, lite ljusslingor i datarummet, minijulgran packades upp och lite tomtar här och där, slog in julklappar samtidigt som julmusik spelades! Riktigt julmys...
Blev lite god glögg med russin och mandlar till pepparkakor med gorgonzola ost på innan det var dags för att åka till jobbet!
                                                                 image491

                                                          Mycket trevlig dag!!!
___________________________________________

Till pappa som opereras idag önskar jag all lycka och hoppas att allt går som det ska!!!

Nu är det natti för mig....  zzzzzzzzz



Kommentarer:
Postat av: Emma

vad najs den blev!!kul o pyssla lite ju! =) ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback