Se flere på HITME.NO

Lyckad dag i köket!

2007-12-0803:29:50
Skrivet av Sandra Edlund

Blev riktigt gott med både lasagnen och pepparkakscheesecaken! Åt så jag höll på o spricka tror jag...
Tog med en bit till jobbet men hälften är kvar ändå... så mastig cheesecake, vet inte hur jag ska få i mig den. Får nog be om hjälp på den fronten! :)

   

Tittade på första delen av idol hemma åkte sen till jobbet och släppte allt när det var dags för det stora ögonblicket! Tur att vi har en storbilds tv på jobbet så jag kunde glutta där :)

image495

                                                        Grattis till Marie som vann!

Avgjordes på vinnarlåten tycker jag, låten är ju som klippt o skuren för henne, inte riktigt Amandas stil det där och vi alla förväntar oss en egen cd med Amanda inom kort. En skiva som passar henne!!

Nu börjar CSI, ska ta mig en titt på det och sen försöka sova lite! I

morgon bär det av på X-mas turné i Västerås! Sprida lite julkänslor i tomtenisse dräkt!

Ho ho ho! :)




Kommentarer:
Postat av: Simone

Hejsan =) tänkte höra ifall du kan lägga ut reseptet på cheesecaken. =) såg smarrig ut :D

2007-12-09 | 21:16:52
Postat av: simone

Oj såg att du redan hade de =) ha en bra kväll

2007-12-09 | 21:18:22

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback