Se flere på HITME.NO

Luciafirande och julbord + fest!

2007-12-1414:05:12
Skrivet av Sandra Edlund

Liggandes i sängen surfar jag och återhämtar mig från gårdagen! Lite mosig är jag från gårdagen!

Under dagen for det iväg för att titta på när lilla Kevin skulle vara pepparkaksgubbe på dagis! Utomhus var firandet och alla barnen var jättesöta i sina uppstoppade förklädnader :)
Kallt var det men det bjöds på lite varm glögg och lussekatter så man fick lite värme.

image505

                                            Ett litet filmklipp finns nedan också :)

Efter det gjorde jag mig klar för att gå på julbord med jobbet! Hela Eskilstuna Kuriren skulle till Harrys där övervåningen var hyrd för oss. Det är flera än man tror som jobbar på tidningen!
Men det var jättetrevligt och massa god mat! Drinkbiljetter fick man också under kvällen så törstig behövde man inte vara... snarare tvärtom!

image504

Stackars Pelle på jobbet som är både vegetarian och glutenallergiker, han fick äta lite kokt potatis han!! Hahahaha...

image506

Desto mer mat fanns det åt oss andra! Sill, lax, rostbiff, skinka, patéer, köttbullar, revbensspjäll, jansson, potatis och mkt annat smått o gott! Sen efterrätter på det och massa massa godis! Muuums!

image508

                                             "Vad var det nu i det där glaset??"

Efter alla hade ätit och druckit i några timmar uppträdde "Discoboys" på scen med gammal härlig 60-70-80 tals musik! Sen var festen igång! Folk dansade och drack ännu mer!!! Jättetrevligt!
Sen helt plötsligt stod Robbans pappa (som även han jobbar på Eskilstuna Kuriren) uppe på scen för ett tacktal och sjöng med bandet! Jätteduktig :)

image507

                                   Filmades även det såklart :) Som ni ser ovanför!

Vid 02.00 tiden bar det hemåt, lagom rund under fötterna! :) och idag mår man som man förtjänar! :)


Kommentarer:
Postat av: mamsen

Hejja Roffe. Sådant gillar jag ja att bjuda på sej själv./Annica

2007-12-15 | 19:54:03

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback