Se flere på HITME.NO

Julafton 2007

2007-12-2500:25:36
Skrivet av Sandra Edlund

GOD JUL på Er alla!

och hoppas ni haft en lika trevlig jul som jag haft! Full fart hela dagen har det varit och kom precis hem för att krypa i myskläderna och slänga mig i soffan och bara njuta av dagen som varit!

Guuuud så trevlig julafton det varit!

Började med risgrynsgröt till frukost innan det börjades fixas till julutstyrseln! Tomteluva och klänning på sen vidare med en stor säck klappar hem till mormor för att fira med gooood mat och Kalle Anka.
Tradition är tradition.. :)

Julklappsutdelningen gick snabbt fast att det var så mkt klappar. Blev jättenöjd med mina klappar fick bla biljetter till Grammisgalan, bubbelfotmassage, necessär, pengar till kaffe(espresso)maskin, skål från kosta boda, fårpäls att ha i min bil... osm...

Sen bar det av vidare till nästa ställe för att fortsätta julklappsutdelningen hemma hos Babys föräldrar. Där var det full fart med Kevin som var så stiligt klädd dagen till ära!
Strax efter att vi kom knackade tomten på dörren och hade med sig lite julklappar.

image522

Kevin var inte alls rädd för tomten utan hjälpte så snällt till med att dela ut julklapparna.

Men den här julklappsutdelningen tog liiiite längre tid, närmare 4 timmar!!!
Jag har aldrig varit med om maken på så mkt julklappar, eller så lång tid för att dela ut de... Hahaha...

image523

Men som ni ser var det lite klappar att dela ut!

Jag har fått så mkt fina julklappar, vet inte om jag varit så snäll i år att jag förtjänar de men tuuuusen tack för alla paket iaf!
Förutom alla fina klappar sjag fått har det varit ett nöje att få ge bort alla julklappar, vilket nästan har varit roligare än att få.

Detta har varit en perfekt julafton!

Hoppas ni haft en lika trevlig dag som jag haft!!!
Men nu är det dags för en film för mig...

Gooood fortsättning på Er alla...


Kommentarer:
Postat av: mamsen

bara att hålla med. en fantastisk jul. vi fortsätter i dag med lite fest hoppas ni kommer så vi kan spela lite. välkommna!
KRAM Mamsen o Lasse

2007-12-25 | 08:29:43

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback