Se flere på HITME.NO

Jobbandes surfare!

2007-12-0622:25:03
Skrivet av Sandra Edlund

Sitter på jobbet och ögonen svider och känns tunga...

Dålig sömn i natt märker jag, eller snarare flera dagar på raden. Eller så är det jag som är känslig och behöver mkt sömn helt enkelt! Kan vara det senare alternativet...

image492

Ugnefär så känner jag mig just nu. Skulle gärna sitta med denna kopp kaffe hemma istället och byta ut den mot det goda "pepparkaksteet" som jag köpt.

Blev en tripp till Västerås idag för lite julhandel och hittade lite smått o gott! Jag måste sluta hitta saker till mig själv bara när jag är ute på klappjakt! Gått åt otroligt mkt pengar redan känner jag... Men det känns himla skönt att vara ute i god tid att handla klapparna, slippa bli irriterad på att alla alltid ska vara ute i sista stund. Blir ingen känsla i inköpena då heller...
Åt jättegod mat på en mysig liten restaurang i Västerås också, oxfile med potatisgratäng och gorgonzola sås.. DET var smaskens du! Mer god mat åt folket!!! Hahhaha...

Imorgon är det fredag redan, tiden har gått otroligt snabbt den här veckan. Känns som det varit full fart i ett, ingen ro ingen vila... Men jag njuter av denna julstämning som är runt omkring! Gillar julen! :)

Men nu är det dags för mig att engagera mig lite i jobbet...

Sooolong! :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback