Se flere på HITME.NO

IKEA med köttbullar, tv-hylla, sideboard + annat smått o gott!

2007-12-2920:33:24
Skrivet av Sandra Edlund

Fredagen fick sig en repris från förra veckan hemma hos mamma med spakväll för fulla muggar! Minst lika härligt denna gång som förra :)

Åkte från mamma med baksätet fullt med hundar, tog nämligen med Felicia och Fia hem för att mysa hemma hos mig. Jag tyckte det var jättemysigt, jag tror de tyckte det var mindre mysigt... de gillade varken mina trappor eller parkettgolv! Borta bra men hemma bäst antar jag :)

   

      Systrarna Felicia och Fia

Min tanke var att de skulle hålla mig sällskap och vakta mig under natten då jag har svårt att sova och har en snörvlandes snarkandes Baby vid min sida som inte är speciellt sällskaplig ;)

Men det verkar inte som att jag ska få sova om nätterna, vaknade halv 6 av att det ringde på ytterdörren!!! Vaknade av en chock och fattade ingenting! Vem f-n ringer på en lördagmorgon kl 05.30!?! 
Väckte Baby och frågade vem det kunde vara.... fortsatte ringa på ca 5 gånger med 3 minuters mellanrum!
Om det var någon jag kände borde personen ringt tyckte jag så jag vågade inte öppna och tyvärr så har jag inget titthål att kolla i.
Efter ett tag slutade det ringa på och då ifrån ingenstans kom jag på att jag kanske lämnat nycklarna i låset och mycket riktigt så stämde det. Var städkillen som plingade på antagligen.
Förstå vilken tur!! Var ju fritt fram för vem som helst o kliva på eller varför inte sno bilen som står precis utanför farstudörren!! 

KlantFia!

Idag vaknade jag av att Fia stod och viftade på svansen för fullt och påpekade att det var dags att gå ut! Har aldrig varit med om att Robban varit så pigg på 2 sekunder och sen hux flux var vi ute i friska luften.
Kom in efter morgonpromenaden och gjorde frukost till oss och mat till vovvarna!
Mkt kaffe har det varit den senaste tiden! Riktigt kul att hålla på!
Köpte extra fint kaffe igår hos Carina på Kahls kaffe och lite vaniljsmaksättning :)

Efter frukosten bar det iväg mot IKEA, lämnade tillbaka hundarna först då! Där shoppades det friskt! Mkt smått o gott som behövdes och sen så blev det ny tvhylla, matchande sideboard och matta.

Sen var det bara att snickra!

image535

                                                             Baby håller på förfullt

Men jag är nöjd med resultatet! Känns mkt enklare och renare!!

image536

Nej nu måste jag hoppa in i duschen... blir lite Grappa ikväll :)

*puss puss*


Kommentarer:
Postat av: mamsen

Ett mycket bra val av bänk den andra var för klantig enligt min smak. Hoppas ni hade det trevligt på grappa. Men vad hade ni matat hundarna med? för de är skitdåliga i magarna båda 2? Så nu kan ni få låna dem behöver ut ungefär varannan timma... därav är jag vaken urk.... / Ha det Mamsen

2007-12-30 | 02:36:52
Postat av: Ella

Tjena stumpan!! Snyggt det blev! Hurru det där jäkla pulveret för tuppering är grymt ! Sist ja hade satt det i i tre dar dock.. Hmm.. I allafall.. Gott nytt år på dig! Eftersom du vägrar svara i telefon!! ;-) Puss och Kram


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback