Se flere på HITME.NO

Hemma i sängen igen!

2007-12-2014:13:40
Skrivet av Sandra Edlund

Dåååå var man hemma igen! Fruktansvärt skönt! Kom hem slängde av mig mössa, vantar, jacka och packning tittade in i mitt sovrum och kände att det fanns inget bättre alternativ just nu än att byta om till mysiskläder och krypa ner i min nybäddade säng! Sååå underbart!

Har knappt sovit en blund i natt, kunde inte somna och sen hostands och snörvlandes hela natten med feber gjorde att jag låg vaken i stort sett hela natten. Mina bihålor... aj aj aj!

Som vanligt lyssnar Ms Sandra inte på hur hennes kropp mår riktigt. Försöker alltid förtränga att man faktiskt är sjuk. Gör sitt bästa av situationen men snart tycker jag att man borde lära sig att "det kommer alltid surt efter" Vi får väl se om jag blir bättre på det där snart....

Efter min tågresa checkade jag in på  Best Western hotellet som ligger precis bredvid centralstationen. Åkte ner till klubben och soundcheckade, tillbaka till hotellet för att göra oss klara och sen stressa ner till klubben igen för att ta emot gästerna!

image512

                                                ..:: Tina, Ella, Andrea och jag ::..

Mkt blandat folk var det på plats, allt från Arne Weise ( som förövrigt önskade oss en riktigt God Jul, från oss alla till Er alla... ni kommer ihåg!?! ) till Linda Rosing. Mkt press var på plats och fotade och det bjöds på drinkbiljetter hej vilt!
Vi uppträdde senare på kvällen med bla låten "Show me"
Efter allt ståhej kändes det som att hotellsängen lockade så vi drog oss från partajandet och in på McD för en liten chickenburgare som nattmacka.

image513

                                        ..:: Migelbild ::..

Tåget gick 11.50 för mig så jag gick ner till tågstationen, köpte mig en tomtelatte och saffranssnäcka, satte i ipoden med lite julmusik och på med solglasögon inför resans hemfärd. Riktigt skönt.....

Nu tänkte jag att jag skulle få lite sömn... om jag kan somna. Drunknar snart i alla dessa näsdukar som ligger spridda överallt!

Natti på Er!!!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback