Se flere på HITME.NO

Från stress till hysteri :)

2007-12-2720:55:04
Skrivet av Sandra Edlund

Då var julstressen över för att ersättas av mellandagshysterin!

Det har varit en jättebra jul med uppesittarkväll och vinster på Bingo Lotto (vem kunde ana!), jättetrevlig julafton, julfest på juldagen och slottsstek på annandagen! Fullt schema :)

Det var mamma och Lasse som bjöd in till lite trevlig festens med dricka och spel under juldagen! Bror Robin var där, jag och Robban och även min goda vän Emma följde med då hon var hemma i stan på besök under julen. Det dracks konjaksglögg, irish coffe, cider, whiskey, drinkar och massa annat smaskens!

image525

                                                   ..:: Jag och Robban goa o glada ::..

Det var pokerspel där Emma gick i topp med att vinna båda gångerna och gick därifrån 400 kr rikare!! Imponerande!
Efter det var det Genispel där Lasse och mamma glänste som vanligt, hur tråkigt är det inte att spela med nån som kan precis vaaarje fråga!! Jag förstår inte...
Då blev det Fia med Hutt istället, så man har någon chans att vinna!! :) och få dricka ännu mer... haha..

image524

                                                                  ..:: Hutt hutt ::..

Sen blev det lite eld innan taxin tog oss in till stan där utestället Nybron lockade!

image526

Inne på stället var det proppat med folk och många vänner som flyttat kommer hem över julhelgen, trevligt att träffa folk man vanligtvis inte ser!

Det dansades och dracks under kvällen, vissa mer än andra :) Robert var lite extra rund om fötterna! Han mådde som han förtjänade dagen efter! Då vi var bjudna ut till hans föräldrar på trevlig middag med hela släkten!

image528

                                                       ..:: Robban leker julgran ::..

Men nu är julhelgen över och mellandags reorna har börjat. Tog mig ut idag för att se vad rean hade att erbjuda och jag måste då säga att jag verkligeninte gillar mellandagsreorna! Jag hittar aldrig någonting och tycker bara det är skit som hänger, folk ska trängas och slå sig fram för att spara in varenda krona... nää.. ORKA!

Men när man hittar ett klipp så är det klart mkt roligare.. jag gjorde ett inköp och det var kaffemaskin som jag önskat mig och fick pengar till i julklapp!

image529

Packade upp alla julklapparna idag! Mkt var det, från vänster till höger:

Paket från Body Shop med lite smått o gott, necessär från Make Up store, väska från swartzkopf med schampo, balsam och inpackning, hårpulver för tupering av håret (det bästa som hänt mitt hår!), smyckeshållare (hela vägen från Mallorca) , fotoalbum med bilder från sommaren -07, skål från Kosta Boda, fotset med allt som behövs efter en helgalen danskväll + bubbelbad för fossingarna, esspressomaskinen jag köpte idag, wokpanna, presentkort på Akropolis restaurang ( för mig och Baby), biljetter till Grammisgalan, (för mig och Baby), presentkort på Kick's, ljushållare, bok om att välja glädje (från jobbet, undra vad de menade med det :)), fäll att ha i bilen nu när det är kallt o jävligt att sätta sig på skinnsätena!

Ja, knappt man orkar läsa igenom allt... mkt klappar var det iaf! Kommer på fler saker som inte var med på bild nu också.. jaja... Tack tack tack för alla klappar iaf! :)

Nu ska jag ägna mig till annat än att sitta här o knappa!!!

Later!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback