Se flere på HITME.NO

Tillbaka till verkligheten!

2007-08-2900:48:31
Skrivet av Sandra Edlund

Man är tillbaka på jobbet och sliter som ett djur... nähä, ingen som trodde på det! Okej håller med om att det är lugnare nu än när semestrarna hade högtid. Alla är på plats igen och gör det man ska, vilket avlastar oss alla. 
Det får jag väl snart tillbaka för att jag skrev så, har nämligen en extra jobbig natt imorgon framför oss...
Återstår att se...

image365

Idag har jag varit på återbesök hos Naprapat Cia! Fy faaaen säger jag. Det är inte skönt, men det ska väl göra gott i slutänden. Inga diskbråck eller andra brutna ben/kotor i ryggen. Däremot så krampar ryggen som gör att jag har en sån smärta. Hon behandlar med lite elektriska stötar, knäckningar, stretching och tryck på de ömma punkterna. Får hoppas att det snart är över.  

image366

Cia är jätteduktig och jag rekomenderar henne varmt! På www.naprapatcia.se hittar ni mer om henne! Den enda kvinnliga naprapat vi har här i Eskilstuna!

Nähä.. dags att återgå till jobbet...

Sooolong my friends!





Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback