Se flere på HITME.NO

Jag lever!

2007-08-3100:12:16
Skrivet av Sandra Edlund

Det känns att man lever vill jag lova!

Att komma tillbaka efter semestern har gått ganska smärtfritt samtidigt som det varit smärtsamt! Ena stunden kan jag tänka att det här går ju huuur bra som helst, veckan har ju bara flygit iväg. Sen tänker jag efter hur det har gått och hur långa nätterna känts då kanske det inte varit så smärtfritt ändå.

I veckan fick jag bilderna från Normandie som fotograf Roger Sundberg tog på mig! Det tog sin lilla tid men nu är de äntligen i hamn :)
Tog ett tag att gå igenom materialet men jag har valt ut de bilder jag gillar. Så nu fick jag ny energi att gå vidare med siten som håller på att göras. Behövdes lite nytt bildmaterial för att få igång den och annat smått och gott. Men snart är den igång!!
Min kära väninna Malin var över idag och gick igenom bilderna för att få en annans åsikt om vad som var bra och mindre bra. Samt att vi skulle spåna på lite annat till siten. Tiden sprang dock iväg så vi ska fortsätta med det nästa vecka när det finns tid. Blir nog riktigt bra i slutändan... :)

Skulle gärna lägga ut någon ny bild men det går tyvärr inte än... Men den som väntar på något gott ;)

Tillbaka till jobbet...



Kommentarer:
Postat av: Sandra

Tjenna tjejjen.
Ser att du har haft fullt upp.. Din stackare att du har fått ont i ryggen. Det suger verkligen att ha int i ryggen.. det går inte liksom att hitta något bra sätt att slippa känna av smärtan. Jag har ont i ryggen just i denna stund, varför vet jag itne. Jag borde gå till en kiropraktor!! Det är super bäst för ryggen!
Jag fick ditt mess.. och jag jobbar hela veckan 10-17 och på lördag ska jag på bröllop. Ser mörkt ut att kunna ses just denna veckan... typiskt. Men du är ju ledig lite titt som tätt så det kommer fler gånger:)
kram på dig, hälsa mr R
Sandra

Postat av: Sandra

Hey sweetie!
Inge kul o ha ont i ryggen nej, men nu hoppas jag att det blir bättre efter all behandling.
Trist att vi inte kunde ses nu i veckan, hade varit trevligt. Men som sagt hoppas det kommer fler tillfällen. Var du ute och hälsade på Sara på deras inflyttningsfest? Hade varit trevligt att vara med där!
Vi hörs snart igen!!
*kraaam*

2007-09-04 | 16:50:47

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback