Se flere på HITME.NO

Besök på Parken Zoo!

2007-08-1514:08:42
Skrivet av Sandra Edlund

                                                                       
                                                                        ... och vad glor du på...?

                  image320

Då kom man äntligen till Parken Zoo i år! Så som jag har tjatat kan man ju tro att jag skulle vara ett barn på 10 år eller nåt, men sanningen är att jag har säkert inte varit där sen jag var 10 år. Vilket är mer än 10 år sen... nä, usch nu är det för mkt ålders snack igen! : /

I vilket fall så var det ju inte alls som jag mindes det sist, kanske inte så konstigt att de ändrar lite under åren ;)

Många söta djur var det! Men de vita tigrarna satt o gömde sig så man fick sig inte en ordentlig titt på de, tyvärr!

               

Alla barnen klappade getterna, här ser vi söta Kevin och Elvira....

                                    

                         ...... och så det stora barnet :)

Lite fler söta djur:

             

... sist men inte minst de vita tigrarna som ligger o latar sig :)


Men det var en väldigt trevlig dag ute i parken!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback