Se flere på HITME.NO

Påskhelgen är snart över!

2007-04-0823:03:21
Skrivet av Sandra Edlund

Det känns som det har varit en otroligt lång ledighet den här veckan. Visserligen är det en dag längre som jag är ledig pga annandag påsk men ändå känns det som mer än så.

Det har varit påskfestande, påskmiddagar, trevligt sällskap, påskgodis, träning, biobesök och annat roligt dessa helgdagar!

Men jag säger bara: alla dessa påskägg! När ska de ätas upp?? :)

Jag som varit så duktig med uppehållet av godisätandet, o så ger man sig själv dispans för att unna sig lite godis! Det är ju faktiskt påsk! Otacksamt mot de som ansträngt sig för att tänka på mig med ett litet godisägg.. Sen är man nere i godisträsket igen.. suck... 
Men jag har faktiskt försökt ansträngt mig lite på att röra mig också, efter bion var det en promenad (riktigt skönt) fortsatte med havregrynsgröt på påskaftonen och ett träningspass innan påskmiddagen hemma hos mormor! Känns lite extra i mina skinkor att jag tränade igår. Känns bra, då vet man att träningen tog på rätt ställe.. hehe..
 
Försökte bjuda bort lite godis när folk var här i lördags, men tror alla förätit sig på godis denna påsk. Märks inte ens att något är borta.

Se bara vilken fluffs man är som ligger o moffar!

image58

Var hemma hos mamma och hälsade på lilla "Felle" också. Hur pigg o kry som helst Skönt att träffa denna sötnos. Otroligt stark är hon och läkarna trodde hon hade några år kvar att leva efter alla bra värden som hon hade!
Det tycker vi om att höra :)

Mindre roligt är att grannarna ute hos mamma (även mammas gubbes syster och sambo) fick valpar i natt.
Tyvärr fick de åka in akut till strömsholm för att det var något fel. Visade sig att 5 av 9 valpar dog! Troligtvis hade de varit döda ett tag i hennes mage. Usch, så hemskt!

Mamma och hennes gubbe har ju beställt en ny liten vovsing, och var och hälsade på den i fredags.
Den kommer levereras i maj! Ååååhhh, längtar så efter att få träffa henne.
Finns inget sötare än små valpar!!!

Shit vad jobbigt det är att röra sig, måste träna oftare så man inte får denna träningsvärk varje gång!!

Imorgon, träningsdags igen! :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback