Se flere på HITME.NO

Nyfrizzad

2007-04-0414:39:49
Skrivet av Sandra Edlund

Gårdagen blev inte alls som planerat! Skulle nämligen till Sthlm och fotats bla för ett jobb i sommar hade jag tänkt. Men tyärr så blev jag kvar hemma istället... jobbandes!!
Min chef ringde in mig, kaos på jobbet. Så där fanns man. Som räddare i nöden.
Jag var mindre lycklig.
Hade bestämt mig för att gå ner och träna. Stenhårt! Sagt o gjort. Gick ner och gav järnet!
Var ett riktigt bra pass denna gång faktisk. Tycker annars att det brukar vara lite sådär med vissa instruktörer som leder passena.
Men den här gången var det riktigt bra, så jag var helt slut i kroppen! Hade vekligen uppskattat en härlig, mysig kväll framför tv:n med min stackars kropp.
Men istället avslutade jag dagen med att slita ****** av mig på jobbet. Mindre glamoröst måste jag säga.
Sov några få timmar för att sedan gå ner till frisören idag!
Ääääntligen! Jag förstår inte varför jag är så slarvig med att sköta mitt hår! Kommer alltid iväg när jag inte tål att se mig i spegeln längre. Hade verkligen blivit så slitet denna gång. Gått av på flera ställen och var i allmänt dåligt skick.

Men nu känns det bra, fräsch och somrigt! Eller vad sägs?

image55

Tack sötizen för att du fixade en tid åt mig ;)

Efter några få timmars sömn var det skönt att komma hem och lägga sig på soffan igen. I myspys kläder :)
Tittat på lite 'Fashion House' och nu ska jag se klart på 'Friends' sen får la se vad som händer....

Ciao ciao!



Kommentarer:
Postat av: Maria

Jättefint =)
Förstår käsnlan, jag var sååå glad att jag fick fixa till håret igår, haha =)


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback