Se flere på HITME.NO

Mkt att stå i...

2007-04-2015:34:54
Skrivet av Sandra Edlund

... när man ska fylla år!

Hela dagen igår tillbringade jag näst intill att städa, tvätta, damma, skura golv och baka. Var rätt less på det efter ett tag måste jag säga. Jag är nog inte världens effektivaste på just den fronten men gjort blev det iaf.

Avslutade idag det sista med tårtorna som jag gjorde. Gjorde en jordbubbs tårta och en chokladtårta! Muuums!

image73

Får väl hoppas den smakar!

Min far och hans Kikki var här precis och fikade. Smakade dock inte tårtan men de tyckte min morotskaka var utsökt!
Hihi.. rätt kul att baka när man väl börjat! Än så länge har jag faktiskt inte smakat något själv... men sugen har jag varit, vill jag lova.

Nähä, dags att städa undan lite mer här hemma. Verkar aldrig ta slut. Finns saker att göra heeela tiden! : /

Ha det gott!


Kommentarer:
Postat av: Patric

Hej tjejen, jag har kört hoj nu sedan tre veckor tillbaka och det går fint. Fin hund ni har i familjen , vi har en collietik på tolv år. Ha det så bra nu i vår. Snart är det sommar igen.
/Patric från Västerås

2007-04-20 | 22:20:18

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback