Se flere på HITME.NO

Måndag...

2007-04-2316:02:57
Skrivet av Sandra Edlund

Måndagar är alltid den värsta dagen på veckan! Alltid lika förstörd och inte lust för något annat än att ligga i soffan och bara mysa ner mig.

Det har varit en underbar helg! Blev lite tufft men det var det värt. Fyller ju bara en gång om året så... ; )

Bjöd hem släkt och familj hem till fredagen, hade ju bakat och stått i under veckan och alla vara jätteimponerade av mina otroligt goda tårtor.. hihi.. Smakade riktigt gott faktiskt. Chokladtårtan tror jag nog blev favoriten :)

image76

Fredagskvällen fortsatte med en matbit och ett glas vin på 'Grappa'. Jättemysig kväll.
Tack så mkt hjärtat för underbart sällskap : )
Fick även en liten födelsedagsdrink från min favorit bartender *s*
En strawberry Deiquri!
Äntligen fick jag smaka på denna underbara drink. Tusen tack Mr bartender för att du tänkte på mig.
Under kvällen blev vi några flera och avslutade kvällen med att ta en sväng förbi Harrys. Kändes lagom lugnt för att orka med morgondagen också!

Lördagen den 21 april var ett faktum och det var 24 år sedan som jag kom till jorden.
Kunde nästan tro att jag var som ett barn på nytt. Lika sprallig över att det var min födelsedag som när jag var liten. 
Syndade med en kaffe och tårtbit som blivit över till frukost.. hihi.. mums!
Till min stora förvåning får jag paket hemlevererat med en söt lapp som gjorde att jag slog bakut.
Kunde det vara sant!? Vem gör något sånt :) Helt otroligt iaf!

image77

Dagen fortsatte med shopping. Hittade 2 söta klänningar, varav en jag tänkte klä mig i under kvällen. 1 par skor, örhängen, halsband, armband, väska, hårnålar, ännu mer örhängen.. ja med andra ord. Massa olika associarer.
Bidde en lunch på 'Café Kaka' åt den godaste pastarätt jag någonsin smakat! 'Pasta Kaka' tror jag den heter. Huuur gott som helst! Verkligen något alla borde testa och kommer definitivt bli fler 'pasta kaka' för mig.

Tiden sprang iväg och snart skulle världens sötaste Sandra dyka upp. Nej, nu syftade jag inte på mig själv, utan min kära vän Sandra Scholz hade bestämt sig för att besöka mig på min födelsedag och förgylla min dag.

Tiden sprang iväg som vanligt när man inte setts på ett tag och har massor att prata om. Fler vänner var på ingång och jag skulle hinna göra mig klar innan folk började ramla in tänkte jag. Denna gång var jag faktiskt klar också när folk plingade på. Inte ofta det händer.. hihi..
Fick massor av fina blommor och annat fint som folk hade med sig. Tackar så hemskt mkt för allt!!

image78

Jag hade en underbar kväll!! Goda drinkar gjordes hemma och ute på krogen bjöd Sandra på bubbel. Galet att svepa i sig massa bubblor precis innan det är dags att gå hem. Haha...
Tiden gick fruktansvärt fort. Blir så när man har kul.
Komiskt nog tog det oss över 1 timme att ta oss från krogen till Kebaben där vi tänkte att vi skulle avsluta med lite skräpmat. Många snedsted måste det varit. Kan inte vara längre än 100 meter mellan ställena men ändå hann vi inte i tid.. hahaha... Så det fick bli en körv på statoil istället : )

Hela dagen igår bestod av en sprängande huvudvärk, men som sagt det var det värt!!
Mindre kul att behöva åka in till jobbet sen under kvällen.. o vilken natt sen då.. fy obehagligt att vara så trött som jag var. Somna stående är verkligen ingen hit!

Oväntat så stod det en blomma till mig på jobbet också.
Min kära arbetskamrat som ansträngt sig : ) Tack tack!

Tänk att man har så många goda vänner som tänker på en.
Folk jag inte pratat med på länge hörde av sig.
Fd. ex inom 10 års tid  tillbaka ringer o grattar, sjunger och önskar mig allt gott.

Uppskattar verkligen allt o alla som fått mig att känna mig speciell på min dag!

*Love U all*


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback