Se flere på HITME.NO

Lugn fast innehållsrik helg

2007-04-0202:48:06
Skrivet av Sandra Edlund

Då var helgen över och det var redan söndag, nej vänta nu.. det är faktiskt måndag tom!
Helgen har gått alldeles för fort, kan bero på att jag jobbade i fredagsnatt. Vilket gör att den känns kortare
.
Fredagen började med att jag fick hjälp med att få upp mitt skoställ jag införskaffade mig för ett tag sen Tyvärr har den bara varit ivägen istället för att göra någon nytta! Men nu är den på plats iaf och helt plötsligt blev det otroligt mkt plats över i hallen! Perfekt!
Tusen tack för hjälpen!! :) Uppskattar det till max!

Mamma fick äran att bjuda på lite potatisgratäng och en köttbit innan jobbet och blev även lite pokerspel också, alltid lika trevligt!
Sen tillbringade man kvällen/natten på jobbet. Kunde ju varit roligare än så... tex så var mina söta vänner här i stan och körde 'Swedish Bikini Team' på 'Lotus', hade varit roligare att vara med där. De fortsatte sedan till kalix men jag blev kvar här i stan eftersom jag även jobbar på söndag :(

Lördagen började med en sväng ner till stan, köpte lite sött aprikost läppstift för lite härliga sommarläppar.
Blev lite mat på Papas Tapas med Sangria till maten. Lika mysigt som vanligt! ;)
Gick sedan hem till bror min som precis flyttat in i sin nya lägenhet. Riktigt nöjd är han med köpet och det bör han vara. Fräsch och lagom stor lägenhet i bra område. Tyvärr hade han inga möbler för att inreda med än. Han har köpt allt nytt och ska få de levererade på måndag! Det enda han tog med sig från förra lägenheten var sin Hästens säng och laptop, typ..
Skaaapligt härlig säng, massage och olika ligglägen för skön sömn.
Han hade besök från 2 av hans vänner från Västerås som är tvillingar. Så roliga killar! Verkligen bröder ut i fingerspetsarna, så gulligt. Tog en bild på dem på 'Grappa' dit vi gick sen.
Bror min köpte in lite skumpa och bjöd på för att fira flytten! :)

image50

Tiden rann iväg och jag var tvungen att gå hem och hoppa in i duschen kände jag.
Dagen till ära så fyllde min kära vän Ms E år i lördags! Självklart ville jag passa på att träffa henne när hon var i stan. Tyvärr rann tiden iväg så fort att jag blev kvar hemma och bror med vänner dök hem till mig istället.
Träffade upp Ms E på Harrys för att säga grattis och kramas lite. Men gick hem innan det stängde för att sussa istället eftersom jag skulle upp och jobba tidigt på söndag igen.
Sov ut lite längre än tänkt på morgonen, men det var faktiskt skönt att åka till jobbet och inte må illa över att vara så trött för en gångs skull. Så härligt väder också så man var ju faktiskt på bra humör fast att man var på jobbet.
Vi satte oss ute i solen och åt lite härlig toblerone-glass som Mr L bjöd på. Hääärligt!
Skönt att komma hem efter en dag på jobbet och bara slappa på soffan.
Beställde lite American Pizza och slog på en rulle!!

Men nu ska jag försöka få lite sömn tänkte jag...


Good night, sleep tight, don't let the bed bugs bite!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback