Se flere på HITME.NO

Grattis pappa!

2007-04-2423:01:37
Skrivet av Sandra Edlund

Då var det dags för ännu en födelsedag! Idag fyller nämligen min kära far år! Hurra hurra hurra! :)
Tyvärr så kan jag inte vara där och gratta honom personligen då jag jobbar denna vecka och han inte bor i samma stad som mig.
Han bor nämligen i en liten, liten by uppåt i landet och jag får ta och hälsa på inom snar tid när jag är ledig och gratta i efterskott.
Han satt och gottade sig med en flintastek, sallad och hemmagjort vitlökssmör när jag ringde. Lät ju inte alls gott nu när det varit så fint väder idag. Hade gärna varit med och grillat ikväll.

image79

Annars så har jag varit helt förstörd i min kropp hela denna vecka. Förstår inte vad det har varit med mig. Brukar kunna känna mig ur balans om det har varit hårt på jobbet, men jag kan inte påstå att det har berott på det denna gång. Tror knappt min arbetskamrater har märkt att jag varit här. Som jag sa första arbetsdagen när jag kom:

- Räkna inte med att jag är här idag så kan det bara bli positivt om jag gör något som hjälper till.

Funkade rätt bra faktiskt. Ingen som skällt eller gapat på mig.
_______________

För övrigt fick jag ett sött litet mess av min kära vän M imorse då hon beklagade sig över att hon inte varit med och firat min födelsedag i lördags. För att gottgöra mig skulle jag få en liten överraskning med posten imorgon!
Sötaste gumman, inte behövde du.. men jättegulligt, verkligen! Nyfiken så innibomben är jag.. hihi..

Dags att göra ett ryck här på jobbet nu. Chefen var precis in o pratade semester med mig. Har ju sååå himla mkt semesterdagar att ta ut.
17 sparade sen förra året, 40 timmar övertid, 4 dagar avtalskomp och 5 dagar helgkomp och så får vi 25 nya betalda semester dagar nu. Vet inte när jag ska hinna vara ledig. *tsss*
Tar jag ut 1 vecka så har jag ju 3 veckor ledigt! Inte fy skam det inte...
Verkar bli vecka 25 och 33 som det ser ut nu...

'Back to work'


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback